The weekend

Förlåt för skitdålig uppdatering, men har verkligen inte haft tid att blogga.

Kort 'sammanfattning' av helgen:
Efter skolan i fredags drog jag och paula till götgatan och gick i affärer, köpte en tröja från H&M. Kanske lägger upp en bild senare.. Fikade på wayne´s och efter det åkte vi hem till paula, åt middag och kollade på idol :)

På lördagen vaknade vi ganska tidigt, fixade oss segt och åkte in till stan för att träffa molly, alice och lollo. Vi kollade på En Julsaga i 3D. När filmen var slut gick vi runt i stan, köpte dock ingenting. När vi blev trötta gick vi hem till mig och åt en tidig middag. Satt framför datorn, och vid 8 gick vi till Molly, som hade fest. Kom hem vid halv 3. Paula och Lollo sov här.

Vi vaknade tidigt på söndagen med, och dom gick hem redan vid 9. Jag gick och la mig ett tag sen, och vid halv 1 kom mamma hem. Vi åkte till mormor och morfar och åt glass, tigerkaka och bullar :) Haha, kom hem vid 6! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0