Tre av varje

3 saker som jag gillar:

min älskade dator

kissemissar

kläder


3
saker som skrämmer mig:

att vänner som stått en nära helt plötligt kan försvinna

att duscha när man är ensam hemma

trånga utrymmen

 

3 viktiga saker i min lägenhet:

sängen

kylskåpet

badkaret


3 slumpvis valda fakta om mig:

jag är bäst

jag är beroende av nya mobiler och kan inte ha samma i mer än ett halvår

jag kan inte bli tjock (HAHAHA)


3 saker jag vill göra innan jag dör:

få paula att gilla donken & bk

rida på en rosa elefant

besöka jokkmokk


3 saker som jag kan göra:

stava till mitt namn

koka makaroner och steka köttbullar

slösa pengar

 

3 saker som jag inte kan göra:

gå på händer

prata ryska

runka


3 saker som jag säger mest:

typ

asså

fan

 

3 kändisförälskelser:

Channing Tatum

vet inte

vet inte


3 stycken som jag skulle vilja svarade på frågorna:

Min farfar (för honom har jag aldrig träffat)

Fanny Larsson

Mammu Mu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0