We don´t need nobody it´s always you and me, we´re the only ones




På lunchrasten åkte jag och Paula till biografen Saga för att hämta ut biobiljetter till förhandsvisningen för Prinsessa. Som man fick gratis om man köpt Veckarevyn! Så kommer vi dit och visar "biljetten" och så får vi två biljetter till saga.

Kassörskillen: Här är biljetterna till 2 september.
Paula: Åh, det är två dagar innan min födelsedag, då ska jag gå på håkans konsert!
Kassörskillen: Aha, vad ska ni göra på tisdag då?
Paula & Jag: Vi vet inte.
Kassörskillen: Ni ska säga att ni vill gå på bio!
Paula & Jag: Vi vill gå på bio!
Kassörskillen: Då får ni två biljetter till Looking for Eric.
Jag: Åh, jag fyller år 19 september :D
Kassörskillen: Då kan ni få två till biljetter till Prinsessa!
Paula & Jag: TACK!
Jag: Gud vad snäll du är =)
Kassörskillen: Ja, jag kan ju inte stå här och vara taskig, eller hur?

Så nu har vi 6 biljetter gratis!!


Kommentarer
Postat av: Renée

haha vad bra =)

2009-08-25 @ 17:05:26
URL: http://mka0lsen.blogg.se/
Postat av: Olivia

Nej men åh, va bra att ni fick extra! Då ska ju jag och Lollo med ;) <3

2009-08-25 @ 19:17:29
URL: http://anyother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0