Visste ni att..



..jag brukar gå in på ordlista, när jag är osäker på hur saker stavas eller ordföljden på engelska? Ganska smart faktiskt. Använder även den sidan när jag gör spanska-läxor. Men shh, säg inget till min lärare ;) HAHA

..jag blir stressad när min iPod eller mobil har lite batteri? Om tex iPoden har lite batteri kvar så kan jag inte lyssna i lugn och ro. Jag tänker hela tiden på att den kommer dö vilken sekund som helst.

..jag har måste köpa saker jag gillar?
Nör jag går på stan och ser saker jag gillar. Oftast inom en vecka har jag tjatat till mig pengar av mamma eller pappa, så går jag och köper det.. Haha

Kommentarer
Postat av: ღ MissCM

sv: naaaw, tack så äjtte mycket!! :D

du har en jätte fin blogg !

2009-09-09 @ 19:43:54
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0