Resan hit

Sheeena igen :)
Hur mår ni? Själv mår jag toppen, aningen sliten kanske. Vaknade vid 6-7 tror jag eftersom att vi skulle hinna äta frukost på båten innan den anlände till hamnen här i Åbo. Och då tänker ni säkert att jag borde kommit hit imorse? Men Fabian skulle till en kompis 40 mil ifrån Åbo, så vi körde honom dit, och sen tillbaka. Så ja, jag har ju åkt bil en del också..

Imorgon blir det bad i det stora badet här på hotellet och sen kanske vi drar till centrumet och köper något till mig..? (A) Låter bra!


Because I don´t know what I´m doing..

Jag har faktiskt typ 3 bilder från resan hit, okej inte så sevärda. Men jag lägger upp dom någon annan gång. Internetet här går så otroligt segt.. synd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0