It´s true, life will smile for you

Heeej!
Nu är jag hemma från skolan! Ska ju äta middag och sånt hemma eftersom att brorsan fyller år. Vi ska äta oxfilé och klyftpotatis med bearnaise tror jag! Mumsi!

Skoldagen idag var ganska seg, men jag hade håltimme på matten, najs! Så då gick jag och L till Espressohouse och drack Is Chai :)

Efter skolan drog jag, paula och michelle till åhléns och jag köpte en ny kalander :) Ajuste, paula hostade till och skulle säga "jag tror jag börjar få svininfluensan" men sa istället "jag tror jag börjar få slidinfluensan" HAHAHHA, våran humor asså..




Kalandern, men jag ska ta bort den där bilden och sätta egna =) smart va? Haha


19 Sep, min födelsedag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0