Godmorgon!

Åhhh, jag vaknade för en kvart sen. Jag måste komma ihåg det där med att vrida tillbaka dygnet. Suck på mig själv.

Kom iaf hem vid 23.45. Paula följde mig hem, för hon hade ingenting att göra tills hennes dadi skulle hämta henne :) Vi träffade på Olivia A, Frida och Lollo på the voice från mitt kollo, så det var najs! Trevligt folk. Vi drog till donken och tjockade oss.

Påvägen dit träffade vi Lotta och Essie som sa att det var en bomb i folkmassan. Och det var det fan, tårgasbomb! Feeeett läskigt ju.. Men som tur var inte vi där då :D:D Klicka här för att läsa mer om tårgasbomben.


Hahahah, på kvällen när vi var asflummiga såg vi den här baren som inte hade några gäster ;) Lab! Jag tror inte så många fattar, men vissa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0