Fandå!

Varför i helvete klippe jag mitt hår kort? Haha, ursäkta språket men jag förstår inte hur jag tänkte! Det var så jävla långt, och så var det typ inte så slitet heller. Dumma mig! Nu kanske nästan kan gissa vad jag gör? Jag sitter och sörjer att mitt hår är borta. Men det kommer tillbaka, förhoppningsvis ganska snart också. Mitt hår brukar växa ganska snabbt.



Originalet på bilden som jag har som bakgrundbild. Mitt hår :'( Det var väldigt fin färg på den bilden också.. Nu har jag varken längden eller färgen..


Jag trodde att jag hade redigerat mina ögonbryn på den här bilden. Men det hade jag inte, och det var ju bra :D för det betyder att mina ögonbryn kan bli sådär fina igen :D Haha, jag brukar faktiskt inte redigera bilderna på det sättet :$

Kommentarer
Postat av: Minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-18 @ 20:41:24
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0