Bildbomb: The day after Lollos birthday

Igår: Jag och Paula möttes vid mig, och vi gick till prisextra och köpte 6 paket gifflar, presentsnöre, bad om kartonger och tog massa tejp & blompapper. Vi stod i en stängd kassa och fixade med hennes paket i säkert 45 minuter, Det blev ju jättefint tillslut :D har inga bilder på det.. :( Sen gick vi till Lollo och gav paketet. Juste det var en hästtröja i också! Vi chillade lite där och sånt.

Efter ett tag hos Lollo gick Paula hem och jag and Loeloe drog till Donken

Barabababaa I´m lovin´ it

Lollo på donkilicious

När vi käkat och så, drog vi hem till Paula. Men lollo stannade bara typ 5 minuter. Och jag fotade lite coola saker på hennes ballkong medan hon nördade The Sims 1. Vågar jag låna ut mitt The sims 2..? Hon kommer bli nööörd!


Oh, så gullig man kan vara

Min babe

Sen drog vi till The voice!

Kommentarer
Postat av: paula

och hanna nördade sig faktiskt också framför det där facebook spelet typ farm-ngonting :D

(love the snurra, har också fotat den massa gånger!)

2009-08-16 @ 13:38:21
URL: http://peaceoutpeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0